Wednesday, June 17, 2009

Budak Foundation IT tuuu

wow...lama seyh aku x post2 kat cini.sebelum ni aku cuma risau je leh ke tak masuk ke KUIS(Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor) nie...last2,aku masuk gak 25 mei aritu. mulanya aku dpt Dip in It(Multimedia)...then aku pegi time pendaftaran tu,aku tukar lak ke Dip in Sc Com.hohoho...aku da puas ati da timetu.pastu aku dpt lak bilik untuk 4orang.agak lawa...sbb blok baru.

pastu dalam minggu taaruf tu,aku kenal sorang budak nerd nie.nama dia Luqman.(kalau dia baca kantoi ar).dia introduce kat aku tentang Foundation in IT,yang hanya perlu blajar hard setaun je then sambung ke Ijazah.dekan lak nasihat kat aku swuh nanti masuk dlm software engineering.so aku puas ati...aku pun tukar la le foundation nie...

skarang aku kat CC kuis ar...pc dia byk..tapi yg power dlm 10 bijikje...buruk byk.aku tgh taip ni gle susah,keyboard keras teramat.hohohoo...kay la,kawan2 aku ajakpegi library...nnt2 aku insert pickay! da~assalammualaikum

3 comments:

mufazai said...

hoho, nerd pon ade gunanya.
;) btw all da best.

Nur Areefah said...

huh dah sapu pun sawang ko~

oreo said...

ko slalu wat lekkkk arrr~

Newer Posts Older Posts