Wednesday, November 23, 2011

Minggu Ke-2 Sem 4

:-) :-) :-) x1000000

aku nak senyum lagi boleh?? hehe
alhamdulillah...dalam demam+batuk2+selsema aku 2 hari nie,tetiba terprasan yang lama dah ak tak update blog.hehe~demam2 leh epi plak kan? :-) tak gtau parent pon,abang kak pon tak tow.bagi aku,wat ap nak habaq...wat lepa susa ati ja.hehe~demam biasa ja pon kan :-).emm tah la.maybe Allah da plan sesuatu untuk kehidupan aku.biaq lah demam batuk selsema sket pon,janji aku masih dapat sempurnakan kewajiban aku untuk-Nya. alhamdulillah~

masuk minggu nie da kat 2 minggu dah sem 4 aku.esemen baru 2 3 aku dapat.kra tak banyak lah.ok la kan :-)cuma aku nie anti sket klas awal pagi and kul 2 tgah ari.panas! dan...aku kadang2 ska brangan kalau lah klas kat kuis nie start pas maghrib smpai kul 2 pagi...kan bez~haha

*batuk smbil urut2 dada...huu~*

aku rasa sem nie sebenarnya satu sem yang mana leh aku btul2 kluarkan skill yang aku ada sebenarnya.bukan la terer ka ap,cuma sem nie....leh dikatakan sem betul2 sebagai Software Engineering.dengan subjek nya btul2 KAWW~dengan Final Projeck I lagi.huuu~mencabar wuh!

so perlukah aku maen2 lagi??? perlukah aku wat nie nie..yang tak kna ngan subjek and kos aku?

emmm...perlu la jgak.sket ja~hehe! tapi insyaAllah aku berazam nak wat yang terbaek.

takkan safwan sem 3 sama lagi ngan safwan sem 4?

0 comments:

Newer Posts Older Posts