Tuesday, February 28, 2012

Plan Short Sem

dalam tengah baring2 memikirkan paper exam software design nanti macam mna~

tup2! aku tersenyum sorang2~

berangan beznya short sem ;-)

sebabkan...insyaAllah lapang sangat2! klas pun abiz2 sari satu atau xdek.haha.bez kan~

kra even tak balek umah,tapi aku dapat smbung study juz 3 subjek ja.truz,leh ak cuba ilmu baru nanti ;-)
satu ilmu, yang memerlukan aku berseorangan dan mencuba.so, aku perlu cari satu bilik yang aku sorang ja lepak.tak da orang laen.and bila aku nak jumpa orang,aku yang gi bilik dorang.kan bez~lapang! ;-)

bukan tak leh duduk ramai~
cuma...susah nak spend masa ngan kehendak diri.bagi aku, kekadang aku perlu keseorangan.tak diganggu orang laen.tak dengar orang sembang benda2 yang tak patut disembangkan~buang masa!

haha~

1 comments:

cik jannah said...

short sem. hehehe

Newer Posts Older Posts