Thursday, September 26, 2013

Bergantung....oh tidak!

lepas abis pektikal awal september aritu, aku mula trasa satu benda bakal aku rasa. beban! haha..
aku kna survive mulai harini. memang tradisi, memang adat keluarga aku...abis study, pandai2 survive. walaupun mak ayah akak abang boleh tanggung aku macam biasa, tapi aku sendiri rasa yang aku perlu ada income, ada sesuatu untuk aku gerak kedepan. tanpa bantuan mana-mana. Allah, bantulah aku..permudahkanlah urusan dan murahkan rezeki hambaMu ini~

aku memang taknak bergantung dah. sewa rumah, bill tepon, minyak keta, maintainance smua tu...aku perlu cari sendiri. walaupun skarang aku tak bekerja...aku perlu cari cara. jual aset yang ada!

biar rasa susah nak mulakan hidup.
biar aku blajar erti susah payah mak ayah tanggung aku dlu.... :-)
yah! aku sangat rasa ready untuk smua ni...kerja kena maki pon aku sanggup ( tapi cuba2 la jangan bg kna kan! wakakau)

tak da kerja..haha..rambut panjang!

0 comments:

Newer Posts Older Posts