Sunday, March 1, 2009

Gear & Lutut !

oh tuhan..benarlah tiada bahgia tanpa iman~

alamak! aku kena cepat nie.tapi nak post gak pagi ni.sebab nanti aku nk sparring chess ngan eju! tadi dia da gthu swuh aku practise.sebab nak maen blitz,3minit je~ adez~

owh,kemarin petang dalam kul 5 aku ngan family pegi Sungai Petani,Kedah sebab ada Kuliah Perubatan dari Tuan Haji Ismail,Pengasas HPA kul 9 mlm nanti.abang aku dua orang tuh balik cuti ,smua 5 orang lah.abang aku yang drive,aku duduk depan ngan dia.

dalam perjalanan tu kami smua sembang macam2.bla bla bla~then,dalam 40minit aku pun sampai.time kat simpang tu,trafix lait merah.kami pun stop.aku pun pusing la blakang sembang ngan mamo dan ayoh aku...terlupa yang kaki aku tu ganggu gear keta.ttba trafix lait ijau.keta smua da jalan,abang aku nie pun tolak la gear kedepan,then nak tarik ke blakang balik,tapi tak leh change gear sbab aku letak lutut aku kat citu.hahaha...ttba dia kata, 'ish....dia nie'.pastu aku pun truz dduk macam besa~aku ingat nak kena marah da.huh,tapi tak pun! baek kan abang nie??(lu pikir la sendirik! ha3).dah la keta smua da jalan dalam 30meter da.malu seyh!

kalau lah ayah yang drive time tu,garenti abiz aku...bla bla bla~ hahahaha! tapi memang salah aku pun kan.hu~tu bukan pic sebenar ye,aku cari dalam google je tadi.buat orang yang tak thu gear tu pe,hah tu la gear! hakhak~

pengajaran dalam kisah nie,jangan buat relax then qalit(leka) time orang tengah drive.hahaha~sj je aku post nie sebab pagi nie aku tak de keje! nak kuar berkebun,tapi nak ujan..*da*

1 comments:

FarahLina said...

sg petani... tempat kite dbesarkan. 9 taun duk sane. baru jer pindah epoh ni..
mish espie!! (sp)

Newer Posts Older Posts