Sunday, February 27, 2011

Lapang sangat !!

hurmm~

aku rasa cam tak da keja sangat lanieh~
nak wat pa eh cuti2 nie...

nak study da abiz, cuma tunggu untuk subjek shortsem nie lah.budak2 cakap subjek yang blajaq ti 3 jah:
1- Akidah dan Akhlak Islammiyah
2- Research and Methodology in IT (asanya)
3- Enterpreneurship apa tah~hehe

jadi plan2 dalam kepala nie,dari buang msa tak wat papa...better aku usha novel+buku motivasi kat almari yang agak lama dan kurang aku belek2 tuh!

pluz,nak lebey dekatkn diri dgan-Nya~
pluz2 lagi, nak study benda yang aku plan dari dlu gi.....HTML + Javascript!
kata pakcik sorang yang penah aku jmpa dalam bas tu dlu,dy study Javascript 2 minggu jah oh~huu,terer bebeno!

yalah kn,nak jadi software engineer nie..takkan nak blajaq ikut sukatan kuis  nie ja ha.dalah dok looping2 pastu method array...2 taun kat snie, benda tu ja aku blajaq~hahaha! amat trok kan~(bagi aku lah!)

man pon da balik,blik da kmaih! hehe..dy pon! beli baju cam aku! ada nombor2~haha!

caien dok mrepek time study statistic~hehe

1 comments:

CaieN said...

weh!! kuajaqq.. awat karya aq masuk blog hg.. malunyeh~ =.=

Newer Posts Older Posts