Sunday, February 27, 2011

Manusia bila bertemu manusia



( dgaq lagu nie...smbil baca post aku kali nie,hehe!! )


layan kan lagu tu...
camna tetiba leh layan alleycats??

semalam,time aku nga dr rozmey berdua2an (wiwit! haha),tetiba ada owg ketuk.oh! wira..~! lama tak jmpak.dy pon ckap camtu.rindu apa suma.pastu usha2 external,dya bkak lagu alleycat.tapi bukan yang nie lah.laen~
cuma dalam kesunyian aku malam nie,aku trasa nak utube2.jmpa satu lagu! berita dari rantau~waaa..sedey+smngat!

mula tringat family,ayah mak :-) tambah2 plak tetiba abang aku im fb tadi,cakap:

sebenarny banyak gi kami chat.hehe~tapi ayat2 dy malam nie sedikit sebanyak wat aku rasa sumthin.thankx bro! alhamdulillah,abang aku sorang nie tak cam aku.pandai paham keadaan,pandai jaga dri~

dalam im tu jgak..aku tak byak ckap.sebab aku malukk! malu ngan diri~huu~

baru sedaq,hidup nie cam tanah bendang.kalau dibiarkan,naeklah lalang2.kalau diusahakan,dapatlah kebaikanny...padi yang indah dan menguning.pahamkan??? :-) cam nie lah aku~perlukan keseorangan untuk muhasabah dri.

tajuk manusia bertemu manusia tu sebenarny sedikit sebanyak bersangkut dengan diri aku ngan persekitaran~kawan2 apa..sempena abiz sem 2 degree aku nie,nak la ucap:
alhamdulillah,tima kasih p3-805-b~ razin luqman syafiq aan,budak kedah.rumah nie owgny tak ramai.tapi rajen dikunjungi owg.bguih la..tetamu datang bwak rahmat kan.tima kasih sebab rajen2 jgak kmaz umah time aku jadi malaih ap.

tima kasih man sebab slalu kejut aku subuh...da la aku nie tdoq mati~hehe
tima kasih razin sebab slalu swuh aku husnuzhon kat owg,wlupun mmg owg tu salah~
tima kasih aan sebab slalu wat aku epi,main2 ayaq dalam tandaz slalu..haha!
tima kasih syafiq sebab slalu wat aku rasa tanggungjwb jadi sorang abg kepada adek
time kasih budak kedah sebab wat aku rasa nak rapatkn hubungan sesama kta,wlupun aku ta beberapa kamceng ngan hg..

kalau nak ikut,byak gi aku nak ucap.tapi...biar Allah ja balas suma kebaikan korang suma okeh! ;-)
aku harap nex sem dapat bsatu keluarga,bersatu ukhwah lagi sesama kita kan..insyaAllah.
apa yang buruk,lemah,spoil yang penah aku wat or penah wat kowang trasa ati,harap dimaafkan,harap tu satu pengalaman antara kta sesama,harap itu satu pengajaran kemahiran hdup kita.... :-)

thankx for everythin!!

1 comments:

Nurul said...

Wait, Hafizan is your actual brother? :O

Newer Posts Older Posts