Wednesday, December 12, 2012

Pelajaran dan Pengajian

insyaAllah, sem nie sem last aku di KUIS nie~
subhanallah, cepatnya....sedeyh pulak nak kluar~
astagfirullah, ruginya aku..banyak aku tak wat lagi disini~
Allahuakbar, sem last la baru aku nak sedar yang aku banyak kekurangan~

sem nie 4 subjek ja. so ptptn agak ada lebihan. dan setengah dari tu, aku da plan untuk amek lesen + wat fyp.

pengajian hampir 4 taun di kuis nie, sedikit sebanyak merubah kehidupan aku. dari tak pandai + cetek ilmu dalam agama..bertambah hari demi hari. dari tak pandai berbahasa dan bersantun, akhirnya terlekat satu budaya antara manusia (bagi salam). dari hati yang keras tentang dunia, luntur sedikit demi sedikit untuk kedunia abadi...

bila tengok result, subjek yang agama smua kebanyakkan aku dapat C. hahaha...truk gila. malu plak nak bicara tentang agama ngan orang.hoho!

moga dipermudahkan urusan aku sampai abis praktikal nanti.
moga diberi peluang untuk melanjutkan pengajian trus ke Master seperti dirancang.
moga sebelum umo 30 sudah ada Phd *susah nie! dapat buat memang aku nanges la! haha*

kita merancang, Allah tentukan.

0 comments:

Newer Posts Older Posts