Thursday, May 9, 2013

Bisnes Internet

selalu ja dengaq sal internet marketer, internet marketing.

kebanyakkan jual ebook.

tapi, dalam banyak-banyak tu...banyak ebook yang aku kategorikan 'watderr'.haha!

btul~ aku ada gak la beli and support bisnes + industri ebook nie. ada la yang bguih. tapi banyaknya hampeh dan jual untuk dapat keuntungan. kesian uh kat orang. kan? jual ilmu tu agak2 la. ilmu stakat ajaq 'cara garu blakang' ja....sapa pon tow. benda tu automatik kot. gatai, garu lah kan. hahaha...camtu la contohnya ha. bukan ada sungguh pon. satgi dok pi googling plak. (punya noob! haha!)

alhamdulillah, sejak aku form 2....aku dah mula study tentang blogging ni. cumanya malas dan tak tawu camna nak jana $$$ moneh dari nie. so alhamdulillah, wat masa nie aku da berjaya jana hampir RM20 dari blog~even aku tow ramai dapat tinggi lagi dan banyak lagi. cuma bezanya....aku wat tapi aku tak langsung tak hapdate. tetiba 2 bulan cek2 ada RM20. alhamdulillah. haha...

pastu cakap sal bisnes affiliate, alhamdulillah gak la...dapat jana gak dalam RM60 sebulan. nais gak la kan. tapi affiliate nie kna la rajen sket. promot2. serabut gak ar kkadang.haha...

thankx alot la kat smua kkawan yang bantu. yang ajaq. yang sedarkan aku. untuk aku slalu pikir tentang masa depan. acewahh...baru RM80 da pokpek. ahhh lantak la kan. bagi aku tu da banyak. apa kesah.hahaha~

layan~~


0 comments:

Newer Posts Older Posts