Thursday, May 9, 2013

Hall of Fame



lagu nie bila aku dengaq2 banyak kali...pastu karok2 sorang2 sket tga malam nie kan,wat aku tersedaq. dan..rasa bertenaga semacam ja! ya! bnar! haha~

ayat dia sedikit sebanyak tuuu...bermakna!

tengok, aku balek keja arini kul 9 kot. tpi smpai skrang tak tidoq2 lagi.nampak tak punya la semangat. haha..bukan apa, kekadang rasa cam tak cukup masa plak kalau setakat bangun subuh pastu duduk baca buku sejam, surfing2 berita...tup2 kul 8 kna gerak gi keja. pukpappukpap...kul 7 ptg, baru gerak balek plak. campoq makan apa suma..kul 9 sampai umah. penat tu ada gak la. tpi takkan nak tidoq strait kan? memang takkk arrr. haha~hidup jangan pikiaq tidoq sangat bleh??! kna lawan! mandi and epi2 la. cam skrang. hehehe!

buatlah sesuatu untuk diri. tak semestinya bca buku motivasi. apa salah study sesuatu yang tak penah kita tow. tak pon niat + target untuk tawu sesuatu. kan ada penambahan untuk "pembangunan diri" kan??
even aku kekadang rasa cam bajet rajen. haha..tapi seyezly, aku syukur and epi dengan apa aku buat skrang! luv it and u will feel it!

yeahhh!
my instagram ;-)

0 comments:

Newer Posts Older Posts