Tuesday, November 19, 2013

Reformasi Family Gua 2013

alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah....
syukur yang tak terhingga kepada Yang Maha Pencipta dan Maha Pemberi Rezeki.

tahun 2013 nie banyak reformasi atau perubahan dalam family aku. bukan perubahan umoq saja, malah keseluruhan suasana family. *amboi..apakah itu? haha*

antara perkara yang besar berlaku,
1) ayah da penciangggg *pencen!* bulan 5 aritu. jadi pasni tak perlu susah payah cari nafkah untuk anak2 lagi dah. ayah rehat ja nah. biaq kami 5 adek bradik jaga ayah plak ;-) eh! mak pon sma..hehe!

2) kak naddo da abis blajaq. alhamdulillah da hampir sebulan lebey dia dah bergelar Doktor. tahniah Doktor Nadiah! haha...

3) aku pon da abis study! wiii...sangat2 rsa tak pcaya.cpat sangat masa berlalu. alhamdulillah! so pasni kna la carik keja. *insyaAllah bulan 12 balek bangi balek*. nex year sambung Masters.

pimai pimai, kami 5 adek bradik da abis study. semua da keja.

abang hery lak da kja sbgai Network Engineer.
kak syeha cam biasa, doktor yang lemah lembut.
abg jon, Customer Engineer yang santai2 :D
kak naddo, doktor yang kasaq sbnarnya...tpi kat luar wat ayu lebey. haha~
aku? insyaAllah Software Engineer. hehehe..doa2 la eh :-)

perubahan dari sudut kerjaya memang nampak sangat pada tahun 2013 ni. moga2 ukhwah keluarga sangat2 dijaga dan masing2 tak lost kontek. hari2 ada saja dalam Line group 'My Family' tu... insyaAllah. aku sayang smua!!! harapnya tahun depan dapat pindah rumah baru! wiii~ ;-) ayuh kembangkan legasi kita untuk level seterusnya! yeyyy!

0 comments:

Newer Posts Older Posts