Thursday, July 23, 2009

exam tak jadik!!

aaaaaa...stres dowh.aku penat2 study ngan member2....wat study grp smpai kul 4 pagi da smue da.tapi! malam keesokkan nyer nak exam tu...tunggu punyer tunggu..dapat mesej 'exam postponed'. aduh...da la malam,aku jalan kat 200 meter pegi dewan exam,pakai jubah itam...korang byangkan la~cepat..aku bagi 10 minit untukkorang bayangkan.hahaha...
tapi yang aku nak cite arini,sejak aku last wik ready nak exam pe smue...aku kenal rapat la sorang budak kelas aku nie.nama dia fathi.dia nie kre budak full JAWO. tapi dia cakap ok..melayu 100%.
yang jadik masalah bagi aku bukan sebab bangsa die,tapi muka dia tu.kadang2 aku tengok cam Stephen Chau......kadang2 cam anak jackie chan. ko caye tak??nak tengok pic die?? tengok nie!
tapi jangan salah paham!!!!! yang kanan tu bukan imam hassan al banna..tu budak yang dapat anugerah dekan kat kuis.spe la tu.....jap aku teke! erm,aku kot! hehehe...(prasan lak).

so patut nyer tajuk nie bukan tentang exam..tapi ttg fathi.haha...sje je wat cite panjang...
tapi fathi nie aku tengok dia smacam je pagi nie.dia tak tdo..aku tanya 'anta npe...?".dia jawab 'ana rindukan sseorang la syeikh...tah spe la..huhu".so aku maleh la nak masuk campur hal die..maybe dia tengah pikir nak wat filem baru kot...hahaha.

ok tu je...bui2!~

1 comments:

khairunisya said...

salam..chet,gitu je ke...neway, x de ap yg sia2 dlm hidup nih...

Newer Posts Older Posts