Sunday, July 19, 2009

Join usrah ALAM

Alam nie bukan nme pe...nama sbnar die...Al-Azhar Members.kra persatuan masjid al-azhar kuis la...hoho.aku sejak minggu taaruf tu...truz pegi pejabat alam nie..daftar jadi ahli.masyaallah..terkejut gak aku! bukan pa...mahasiswa/siswi kat kuis nie smua ada dalam 7ribu orang.tapi yang agak menyedihkan tu..yang join group masjid nie,dalam 130 orang ahli ja.aku hairan la..pesal la persatuan yang baek lagi mantop nie tak ramai orang join....nak kata persatuan lain ramai...x jugak..sebab ura2 mengatakan persatuan al-azhar nie la paling aktif. tapi lain lak jadinya aku tengok...tak ramai yang nak join.huhu..tu je.ok?paham?huhu..

so semalam...aku dpat mesej dari no maxis nie.dia ajak aku join perbincangan kat masjid.aku dijemput oleh exco tarbiyah alam nie.aku pun balas la kata insyaallah.laz2..pegi la..ingat kan ada perbincangan masjid ka pa ka...ttba! aku dijemput join usrah alam.wow...double usrah aku join nie.yang kuis satu...yang nie satu.tapi baguz la kan...so aku yang agak berat ati mula2nya nie pun last2..join gak.hehe...alhamdullilah..byk wo input aku dapat.........dpt didikk jiwa aku yang slama nie mati terbenam dalam kancah kehidupan yang penuh kebaratan nie..hehe..k!

1 comments:

Nur Areefah said...

hohoho dak2 lain tu menubuhkan pasukan mereka snirik kot..mne la tahu usrah lain unerground jew..hohoho..btw bagus la~ tahniah..

Newer Posts Older Posts