Thursday, July 2, 2009

lecturer math aku...best

gwhfaofhaqfo....tak tahu aku nak wat pe ngan internet nie.ble tak leh on9,gegeh nak on9.time leh on9,gelabah tak tahu wat pe.jadik,aku nak la cita skit ar,kre isi masa lapang aku petang2 nie.semalam aku ngan razin ada terbaca blog lecturer aku...En.Azfi.dia nie tak kawin lagi.baru 25.ajar aku math.dia ni kre leh la nak bergaul ngan smua orang..minda muda~hoho.bayangkan,time dalam clas study math,tetiba dia stop ajar,dia tanya 'nak tak kita wat team futsal?' pastu dia kata gi 'nex wik kita wat bbq mau?'.hahaha...terkejut gak aku,pelik la..slalu lecturer seyes je,ajar je.nie tetiba ajak2 camtu.hoho.tapi aku ske ar time clas dia.tak borink..r&r je (relax n rock).hehe.pastu dia kata la dalam blog,dia ske main gitar elektrik.lagu canon rock.aku pun saja2 le search kat utube.wow,bez gak lagu tu.walaupun main pakai gitar je..tapi rentak dia bez.views vid tu sampai 66 juta tuh.memang ramai orang ske ar kre. spe2 nak dgar bukak ar bawah nie.shortcut untuk korang~

2 comments:

amirfazwan said...

best lagu tuh...
(bila aq nk reti main gitar yerp..huhuhu)

m@s2r@~mi@ said...

pergh so skillfull mey.. huhuu pemalu sungguh org lam vid ney 8->

Newer Posts Older Posts