Wednesday, February 17, 2010

8 kali trasa pulak...

hmm....aku trasa yang start cuti dari ari rabu aritu lagi.then esok da rabu balik.seminggu...

trasa besh sangat cuti ngan family kali nieh,macam2 dapat! dan..macam2 benda baru aku jumpa dan dengar!

kalau ikut,esok da start claz..tapi aku ponteng,kalau ikut kamiz,jumaat ada claz..tapi aku ponteng!
nak kata pemalaz,tak~~~~
cma rasa aku trasa perlukan masa sedikit lagi untuk bersama family dari member2 yang laen, yang ramai agaknya skrang da tdo kat kuis..ready untuk claz esok.

hmm, ayat nampak cam layan kan??agak la kot.sebab malam nie aku trasa nak layan lagu yang relax,tenang..sempena cuti neh! lagipun mp3 abang aku nieh tak pnah kosong dengan lagu layan.antara lagu yang besh2 untuk cuti aku kali nieh:
*Anang-Separuh Jiwaku Pergi (woo besh2)
*D'Masiv-Rindu Setengah Mati
*Wali-Yank (lagu semangat baru)

hah, ada 2 ari lepas aku YM dengan sorang gadis dari kuis gak(gadis?wawah..haha),tapi seasasi aku gak lah,seseorang yang baek ati,jelaz cri kewanitaan nya, dari satu ke satu topic kami ckap...tapi yang aku nak gthu bkan sal pa..cma aku tersentak n trasa dengan aktiviti seharian dia,jauh berbeza dari aku.'patut la dia pandai...',tu kata hati aku~tapi memang lain owg lain cara.tapi,bagi aku...tak gak! cara dia btul! aku yang.....putarkan dunia aku sendrik~insyaallah aku akan cba perbetulkan!

then, sepanjang percutian aku kat Sungai Petani arini, malam tadi aku singgah di umah pakjang (bpa saudara lah) aku.pakjang aku nieh aku dah anggap cam adik bradik paling rapat lah...insyaallah esok aku da besar berjaya aku tak lupa jasa family dia~alhamdulillah.sambil2 bual2 ngan kezen aku nieh,yang baru abiz spm,uzair.tetiba masuk topic sal kerjaya dan berjaya.time tu gak....aku trasa yang banyak aku leh wat ngan laptop aku nieh.buat duit?? (mmg tu tujuan aku!).tapi,macam2 gi..Allah dah bagi kemudahan,tapi aku sia2kan..aku wat cam dunia Islam skarang tengah aman pulak.masyallah~~sedarlah saf!!

dahtu, sambil dgar lagu anang tuh,aku buka facebook.ttba ada kawan skolah aku yang dulu add aku.trasa nak usha photo.hehe.hmm,tringat kembali saat2 skolah dlu.sebak trasa!!! banyak aku sia2kan time skolah dlu~nak U-turn balik??opsss..maaf cik safwan,awak dah masuk U lah! shuuhhhhh...pegi2! hahaha..

dengan semangat baru yang aku tersuntik cuti nieh,insyaallah aku amat2 harapkan Allah cekal dan truskan semangat aku nieh! smangat apa?? macam2 sahabatku! tapi bkan taknak aku crita,cma trasa blum smpai masa...takut2 nnt jadi hangat2 taik ayam..hehe.ok nak tdoq dah! tapi nak kna kejutkan abang aku kul 3.40, nak tengok MU vs AC Milan.bes gak perlawanan nie rasanya walaupun aku nieh jenis jarang tengok bola.tapi team dua2 nieh aku ska! ayuuhhh saksikannnnn..titi!

2 comments:

Unknown said...

wah chatting dgn sape ni wan..hehe
wah smpai ada rs lain tue...phewitt

semoga kte snetiasa menuju keredhaan allah hendaknya ya

safwan said...

hahaha..insyaallah cikgu~

Newer Posts Older Posts