Thursday, February 18, 2010

Suddenly, aku geram!

dalam tenang2...malam nieh,abiz wat facebook,myspace,friendster,aku pun cabut mp3 yang baru dicas kat lappie nieh.nak dgar lagu sebelum tdoq bisik ati aku nieh.pegi tutup lampu,letak bantal....pastu amik mp3 tekan lagu Wali-Yank yang aku ska nieh.

mula2...dgaq skali...ok~
second time, aku tringat somethin....aku terpikir~
masuk ketiga, aku cam geram then tak senang duduk....~

damn!! (cakap dalam ati aku). abis smua aku tringat. tak thu kat spa aku nak cakap sal nieh,bagi aku biar la aku sorang paham....apa yang aku geram nieh.geram kat spa?? (adalah,susa nak cakap).nak ckap sebab orang tuh,tak~cma dia watkan aku trasa nak semangat~trus aku pusing kepala nak blogging~dapat lah tajuk 'suddenly aku geram'.hahaha...tenang skit dah ati aku~yuhuuu

tapi thankx kat wali sebab wat lagu yang bagi aku semangat nieh!! bagi aku dah cukup dah,da cukup waktu aku rehat nieh........jumaat aku jejak KUIS! Ya Allah...kuatkan lah,cekalkan ati yang bersemangat nieh...jgn kau lemparkan prasaan nih....

kay nak tdoq! assalammualaikummmmmmmm

0 comments:

Newer Posts Older Posts