Sunday, March 7, 2010

Mali2 free maaa...

haa...nampak tu???

jom pi esok! masa tmpat smua da ada kat citu~
arap2 ada input yang sangt bermanfaat untuk memperkembangkan keje2 aku, or untuk diri aku yang serba malas lagi pemalas nieh.huhu...nak pegi??Tak thu camna??nah peta dia! wkakakak

so?xda alasan lagi untuk anda pegi! waakakak..xdelah

aku pun tak tau benda nie sbnarnya.tapi rumate aku asyraff la yang gthu.abang mana tah ajak dia pegi.so dia pun ajak aku pegi. so yang pegi esk,aku cain luqman n muih(asyraf..hehe).nak tdo awal malam nieh! esok kul 7.30 nak pegi dah~aaaaaaaaaa

x knal rumate aku asraff nie?? asyraff yang mana satu???

haaa..nie lah..wakakaka.titi~

1 comments:

amie. said...

nak tido awl? hmmm. hahaaa.

Newer Posts Older Posts