Saturday, May 22, 2010

Sudah agak lama berdiam


hah!!~
tu lah bunyi keluhan aku bila ttba tringat blog yang da hampir usang sebab tak update.

malas tu semestinya lah..tak boleh nak dinafikan lagi.dulu masa tak update takat seminggu dua mesti kawan2 ngan akak abg aku tanya knapa x u
pdate.tapi skarng da lama sangat...smua diam ja.hehe..tapi malam nie tetiba terdetik nak post apa2 tentang apa yang ada kat hati nieh pas tengok Caien(biban) komen kat CB tu.

insyaallah aku nak mulakan balik....nak menapak,nak memegang kembali dunia bloggin nieh.

sebenarnya kan, dalam blog nie banyak woo kebaikan kta dapat walaupun juz blog yang juz cita sal diri sendrik bukan blog ilmu.bagi aku,dengan bl
og nie lah aku dapat mengingatkan kmbali apa yang aku wat ari2...apa yang aku pendam..apa yang wat aku gembira dan sedeh.dan dan,blog jugak slalu cam bagi motivasi bagi aku..cam muhasabah diri lah kata~haish.

pic bajet..hehe

1 comments:

Nur Areefah said...

ye.diari itu sangat penting.so if tade personal diary, blog mengambil alih kepentingannya ^_^

Newer Posts Older Posts