Thursday, July 14, 2011

Bersyukur lah dengan apa yang ada..

pliz...syukur skit saf!

awak.....syukur okeh~ :p erm,gilo! haha..dok awak2 pulak kan~haih.

aku bersyukur sebab Allah bagi kesempatan masa untuk aku post2 merepek kat snie.even aku tengok,kaji2,usha2..hehe,dengan tanggungjawab aku sem nieh agak berat.dengan PERSADAnya,dengan Karnivalnya,dengan subjek agak berat bertan2 kali nieh.and....ujian IMAN yang Allah berikan kepada hambaNya yang gendud nieh.tah la...haih.

mengeluh2...tu ja keja hang kan! huuu~

aku perlu keseorangan.....macam malam2 lepas.and,hampir 2 3 hari da aku dapat sorang2 malam2.suka suka!!
pluz,aku rasa nielah kesyukuran yang amat2 aku tunggu,KETENANGAN..
thanks Allah.alhamdulillah! hambaMu ini akan slow slow brusaha brubah....brubah menjadi hambaMu yang dapat mencurahkan nikmat yang Engkau berikan kepada agama and sluruh dunia nieh.go safff!!

( brothers-satu perjuangan )

0 comments:

Newer Posts Older Posts