Monday, July 25, 2011

Rahmat Ujian

syukur aku pada-Mu ya Allah....
sebab tidur kan aku malam semalam awal~
bangun arini pun awal...kul 3 beb~hehe! leh wat esemen database dalam keadaan tenang ;-)

aku ternampak playlist 'hati' dalam media player nie.kak aku yang wat.dalam tu suma lagu nasyid.tapi dalam banyak2 lagu,aku fall in luv ngan lagu rahmah ujian-mestica nieh.lirik dya cam nak nasihat something kat aku.and mungkin Dia bangunkan aku tengah2 pagi nieh untuk aku selit rasa 'bersyukur' dalam diri aku seharian.

alhamdulillah...

jom layan~


*aku tak tow lah leh gi ka tak dinner tu...family swuh balik sebab ada hal nie.ermmm....
*aku ska dok dalam bas nak balik sebab time tu lah aku mesti meseg 'maaf' kat kawan2 aku.sebab time dalam bas aku slalu muhasabah diri sambil tengok permandangan.pelikkan? haha....

0 comments:

Newer Posts Older Posts