Friday, July 8, 2011

Sem 3 Bachelor Software Engineering

walaupun ada 5 orang ja,tapi kepala laen2 tow...

banyyyaakk,banyaaak! sgat! kalau aku nak ckap sal sem 3 nieh!

 jadi kita kecilkan yah~sem nie,agak susah dari sem2 lepas! sebab da masuk sal software dah.memang kna lah.ish! mcam tak kna ja dok taip dgaq lagu aril-menatap matamu.(tutup sat! bukak jet-what you've done,oh..ok dah :-)).erm sambung!~pastu kan,sem nie banyak jugak ceqita.macam2~~~~tamau la cita sal orang,sal diri aku pun tak abiz gi.and! tu antara sebab aku tak balik cuti midsem nie.sebab aku perlu defragment balik diri aku nieh.susun2...mana yang patut and tak beberapa patut,truz..yang tak patut! hohoo~paham ka???

kadang2,kita sedar diri kita tu kufur nikmat.tapi kita tak usaha nak brubah...erk,kita?? aku lah! ermm~
aku banyak maen....
aku banyak tdoqqq....
aku banyak wat benda yang sebenaqnya aku tak perlu wat...


and setelah process2 analysis dilakukan,result analysis tu mengatakan aku perlu :


1) kurangkan tdoq~
2) stop masak2 kat rumah..wasting my time...(kalau goreng kentang ok kot! hehe)
3) kurangkan facetoface(fb!)
4) tingkatkan amalan
5) semayang awai...
6) balik klaz truz gantung baju suma..no campak2 afta dis ;-)
7) kurangkan kluaq luaq~
8) luruskan niat balik...lurusss! 
9) kurangkan makan..
 and laz..
laz..
laz....


10) ingat kan diri,yang aku nie PELAJAR/MAHASISWA...wat should i do?? huu...


mak ayah,adek minta maafff...tak pandai jaga dri kat snie ;-(
kalau ada mak ayah...konfem aku da kna 'PLKN' nie.haha~
kalau ada mak ayah...mesti aku kuruih and jadi SESEORANG~(paham kan? ;-) )
kalau ada mak ayah...mesti ilmu kehidupan aku bertambah,and bertambah.seyes cakap~


tapi mungkin Allah tempatkan aku jauh dari mak ayah sebab nak uji aku kan....dah kat 17 taun dok ngan mak ayah,skarang ujian 4 taun dduk bedikari...takkan tak bleh kan?? emm...( termenung seketika~).


kalau dalam komputer nie,aku da kna amek 'scandisk-error disk checking'.pastu amek mode 'deeeeepp scan',haha~

Ya Allah.........berikan lah aku peluang untuk kembali........untuk menjadi hambaMu yang bertakwa...amin~

hambaMu-mawi ft akhil hayy~

0 comments:

Newer Posts Older Posts