Monday, November 26, 2012

Fez Day Sem 6

alo!
assalamualaikum!
monink!

yah yah yah...arini pezday aku dalam sem 6 nie. kul 7.50 pgi. kelihatan da ramai da student berjalan kaki gi pejabat/ class/ tengok jadual. aku? erm bukan malas.cuma ak pikir strategi. acewah. yala, wat apa nak pi add course arini. memang tentu2 ramai orang. lagipon time untuk add course nie seminggu dua camtu. so relax lorh ;-)

apa yang diplankan arini juz nak gi pejabat untuk :

1) teman cik maman amek sticker keta
2) teman cik maman byaq yuran
3) aku nak gi amek kunci bilik
4) tengok jadual

tpi kalau ikut smua nie pon leh pospone lgi. just sticker tu la masalah. kna pi amek. pakgad ari2 bising. cam ap ja...huhu~

so! alhamdulillah, sem 5 lepas dapat dekan. sem ni agak bersemngat untuk habiskan study and pratikal kat kuis nie.insyaAllah :-) arap sangat tak da masalah. and sem nie pon memang ak senang hati and takkan cari masalah ;-)

semalam ngan maman shopping barang rumah pon kat RM200 lebey. huhu =="

bukan apa, tak beli awal2 sem ni rugi. sebab pasnie mesti beli gak barang2 rumah. jadi awal atau lambat ja.
pluz sem nie maman bwak keta. agak memudahkan aku ngan dia untuk bergerak.sebab sebelum nie agak susah nak gerak memana. thankx kawan2 laen yang slalu bantu aku untuk makan luaq, jalan2, antaq ak balek penang ke stesen bas...xspecialy Razin, Acap, Mat Paiz, Caien smua :-)

jom jom sem nie wat yang terbaek! siapkan FYP 2. insyaAllah aku nak wat smua yang tbaek! mudahkan lapangkan dada n ringankan kaki ke masjid :-)

Allahuakbar!

0 comments:

Newer Posts Older Posts