Wednesday, November 7, 2012

Jom beli violin!



jemput2~layan vid nie.

bila lama2 dok dengaq orang maen violin, trasa nak beli satu.hihi.

takpalah, nanti aku nak ajaq anak aku sorang pandai men violin.best gak boring dengaq dia men kan.haha *kelauttt~*

malam nie memang free. sebab tu tak tentu arah sampai tengok harga violin. haha. tambah2 dok tringat si bon aka kak naddo aku nak balek esok. then lusa abg gem plak nak balek jugak. so satu family bergabung! hihi, alhamdulillah. susah nak bersatu tow skrang.masing2 ada tanggungjawab masing2. tu pon tak pasti nex year macam mana. yalah, masing2 da kerja (insyaAllah ;) ). sebenarnya aku tak sabaq2 menunggu dua benda lagi.

1) $$ dari seseorang
2) call dari seseorang *bkan ehem2 lah, tapi cina tu*

aku nie sorang yang boros! kalau ada duet banyak cepat ja abih. bila da abis baru pikir apa aku da wat ngan duet banyak tu.haha~ tpi bukan boros yang hilang tah kmana. kra boros bila tringat barang2 idaman aku. contohnya dalam planning skrang :

1) nak watercoolingkan rig aku nie *tpi pikir berat tu tak jadi wat tu skrg*
2) nak beli mechanical keyboard
3) nak multimedia speker
4) nak bli karldon surge protector

macam2~haha...bahaya la..

0 comments:

Newer Posts Older Posts