Thursday, January 17, 2013

Cuti MidSem

yahh...cuti seminggu~
spend lots time wit my family tersayang.

seronok plak post sambil dengar lagu atas nie. silakan2 click play.hehe.

balek kali nie agak santai. means tak rasa cam tak da keja nak buat. tapi macam2 aku dapat wat. sejak ada adek bradek baru dalam umah nie. si lobster seangkatan. haha. tak jemu tengok lepa ari2. tambah2 sambil planning ngan ayah n bjon cara nak tambahkan suku sakat si ikan guppy.

macam2 family aku nieh. rajen bela. haha~

and yang bestnya cuti seminggu nie, dapat hadir seminar Dr Azizan Osman- BERANI 2013.
saja la luang masa pi ngan bjon semalam. tapi bagi aku banyak impak dan kebaikan yang aku trima. alhamdulillah. begitu juga cara and brainwash DAO untuk bagi anak bangsa dy terbuka minda dan positif dalam hidup. cam mana nak jana ekonomi sendiri dari terikut2 ekonomi skrang. atlist setara atau high economic dari keadaan dunia skrang.

soal hati masih membuatkan aku tertanya2..... rasa sunyi kekadang. aku cuba buat yang tbaek dan berdoa moga ada jalan yang Dia tentukan untuk aku nieh.maybe aku yang terpikir2 sangat kot. sedangkan kalau dibandingkan dengan orang2 luar tak pon cam aku nieh. hahahah... :-) Allah~

*layan plak layan lagu Tasha Mashahar ngan Syed nie...smua lagu lepa aku layan malam nie*

plan aku esok nak gi atau kol Digi untuk upgrade plan ke iDigi138. then potong YES nie. save sket and aku leh kol orang lebey sket :-)

0 comments:

Newer Posts Older Posts