Saturday, February 2, 2013

Jogging

(playing : Matt Cardle-Run For Your Life)
 run,run and dont look back again,
run run one day you'll understand~~

dah 2.57 am da pong...
mata aku seyes segaq gila! sebab aku baru mandi.penat jogging ngan maman,wira n acap tadi. arini ja aku da jog 3 round.tbaek!

and antara yang bestnya arini kan kan kan! aku dapat gerakkan plan nak 'sihatkan' badan! kikiki...thankx jugak kat kawan aku sorang nie. Wira Azhar! sebab dia ari2 bagi suntikan positive untuk aku jogging.btul~ dari mula2 bulan 1 aritu...aku hanya mampu jogging 100meter then stop! 100 meter lagi stop! pastu mengah..penat nak mati~

boleh dikatakan skrang nie aku jogging, kluar dari kafe bawah hostel start, sampai pusing tasik dua kali pastu balek hostel balek...NON STOP! stop pon sebab ikat tali kasut 10saat.hehe.lagipon aku tak leh berenti lama2, nanti mesti rasa tak best dan malas nak jog balek :-) hehe..kata si syah atlit, aku jog ari2 macam tu hampir 5-6km ;-) 

tapi aku slalu letak target tinggi, nak wat 10km pasnie. 3-5round tasik! yah2! aja2!

kekadang aku tersedar knapa aku wat smua nie...bukan senang nak wat smua nie tow.seyez maen ngan mentaliti. 

ada orang positive, bagi galakkan and nasihat...
ada orang negative, slalu perlekehkan usaha aku..

tapi aku langsung tak amek peduli! ;-) aku ada prinsip dan semangat yang wat kan aku dapat smpai tahap skrang :-) alhamdulillah! tengokla, tanpa herbalife, tanpa ubat2 kurus apa smua...satu hari nanti aku dapat gak smpai berat ideal yang aku target tu.inshaaAllah!

thankx bro....aku tak lupa usaha hang positifkan aku ;-)

0 comments:

Newer Posts Older Posts