Saturday, February 2, 2013

Perihal Hati

(james morrison- i wont let u go)

If there's love just feel it
And if there's life we'll see it
This is no time to be alone, alone yeah
I won't let you go~


haha...malas aku dengaq lagu indon! seyez!
sebab lagu indon slalu jiwang2 dan menusuk hati..aceewah! ;-)

bagi lelaki yang jiwang cam aku nie memang tak sesuai buat masa ni. sebab bila aku dengaq ja, aku mesti tringat kenangan lalu :-( hati lembut katakan~

kekadang rasa sunyi dalam diri.
bacalah buku banyak mana, wat la bz macam mana pon..bila ada waktu sendirian sorang2.mesti ak cam laen mcm...

kekadang slalu ckap kat nik ngan maman, 'weh...aku sunyi...hepikan aku pliz~'
haha..sampai tahap tu.teruk kan. ;-) 

tapi ada sesuatu yang watkan aku terus mcam nie. sendirian, single~dalam hari-hari smbil jalani hidup sebagai student ni. banyak benda yang masih aku perlu buat. lalu soal hati terpaksa aku angkat dan pindah ketepi. meskipon kekadang, rasa cam tringat ja...cuma doa yang dapat aku buat.moga Allah susuni jalan hidup aku ni....

dengan itu, apa yang aku wat hari2, smua aku niat " Ya Allah...kalau ni la yang tbaek,teruskan.kalau ada jalan lebey baek, tunjukkan. kalau ada yang tak beberapa baek maka hindari dariku".istikharah lah... :-)


ni la gelfrend aku skrang....sayang awk! haha~

0 comments:

Newer Posts Older Posts