Tuesday, February 5, 2013

Pikiran Jauh

haaa silap la, aku da bukak lagu faveret. Justin Bieber.haha..

semangat kalau 10 jadi 1000 tow dak! yah2!

baru aku prasan....sejak dua menjak nie, pikiran aku tak slalu dalam kuis.apa yang pikir,

"cam na praktikal nanti ha?"
"next, abis praktikal nak study mana?"
"kalau kja ok...smbung study tak?"
"nak jadi apa taun depan ngan taun nie pas abis jadi STUDENT nie?"

Ya Allah, permudahkanlah urusanku...berikan yang trbaek untukku :-)
apa yang berlalu aku tahu ada suka duka, ada baek buruk, ada saket sihat, ada ok x ok. Kau ampunlah dosaku...pimpin daku Ya Allah.

aku cuba jadi yang terbaek untuk smua perkara. kekadang tersasar jugak. aku tow. tapi aku truskan ke jalan yang lurus balek :-)

pastukan, bila kita terlalu pikir apa yang akan kta wat msa depan tu kan, lalu apa yang tgah blaku harini and skrang nie..watkan aku positif and hati pon tak saket even ada ujian yang datang slow dan downkan aku. yang aku mampu..senyum dan chow!!

 dalam ati 'lantak kaw...aku banyak benda nk wat lagi pasnie...".haha..bukan nak blagak.
cuma bila kta pikir camnie, kta sendri takkan saket ati bla ada org datang nak saketkan ati kta :-) dalam masa yang sama, doakan yang tbaek untuk org tu. minta urusan dan hati dy diberikan pemahaman :-)

kekadang tgk cam Dr MAZA plak.hahaha

0 comments:

Newer Posts Older Posts