Saturday, April 25, 2009

Teman Baik Yang Susah Dicarik


ni la nenek aku time muda...lawa kan! hahhahahaa....

tak da lah..nie sebenarnya Nurfarihin aka Kak Eein.dia nie roomate kakak aku.bukan dia swuh aku post tentang dia,tapi aku sje je nak post sebab dia banyak berkongsi ilmu dengan akak aku.tak kire pegi mana..diorang dua nie asyik berkepit je.

dari sumber mengatakan,Kak Eein nie antara pelajar melayu yang terpandai di USM Kelantan dalam bidang medic tahun ke-5 2009.wallahualam...hehehe.

so,dia slalu ajak akak aku wat stduy group...ajar2.dia nie jenis gle2 punyer study,kadang2 study sampai kepala nak terjatuh jatuh sebab ngantuk.wow! gle kan~korang leh ke wat camtu?aku pun x leh~hehehe...

tu je aaku nak crite.so tahniah jugak kak eein,kau pun da berjaya dalam final exam.thankx sebab bimbing akak aku.toce tei sait! dan skarang kau da digelar

DOCTOR NURFARIHIN BINTI TAH LA AKU PUN XTHU(hahahah) da!

0 comments:

Newer Posts Older Posts