Wednesday, August 26, 2009

Bersangka baeklah kepada Allah..

apa perkara asas/wajib ada untuk orang yang bergelumang dalam dunia blog nie???
  1. internet
  2. laptop/pc
  3. camera
nie yang slalu aku ckap kat member2 yang dtang jumpa aku di kuis...masing2 baru nak melangkah dunia blog nie.alhamdullilah.

biasalah lah, tengok aku....bla ada perkara tiga2 tu,on9 pun senang..nak post pun byk.kan2?hehe.tapi yang nak ana ckapkan tentang tajuk nie(speakin arab lak dah).skarang dah kul 4.46 pagi.mata masih segar macam baru bgun. radix dah pekena secawan dah. lagilah tak ngantuk! hehe..lagu acha+irwasyah=kala adzan,dah hampir 20 kali aku ulang dan ulang.lagu sempena ramadan dari pasangan romantik nie.lagu ni kra layan la dgaq time pagi2 sunyi nie.yang bising aku rasa....keybod aku taip nie kot! hahaha..

dah222!!! aku membebel byk lak. yang aku nak ckap nie, aku ttba tadi terniat nak jenguk2 iluvislam.com.dalam banyak2 artikel aku baca...ttba jmpa satu artikel yang agak2 memberi aku peransang untuk meneruskan dan melipat gandakan usaha aku blajar di KUIS.insyaallah.so aku taknak paste artikel tu kat blog nie sebab panjang sgt. yang ana leh bantu, just paste da url 4 u all.baca ye! moga2 dapat memotivasikan diri antum smua..insyaallah~~

http://www.iluvislam.com/v1/readarticle.php?article_id=1884


2 comments:

miss GAZA said...

huhu
best artikel tu..
thanx for sharing yah!
=)



slamat menunaikan ibadah puasa..
moga ramadhan kita kalini lebih baik dr sebelum2nya..
ramadhan kareem~

encik cibon said...

simple nice article...well done...tingkatkan usaha anda...

Newer Posts Older Posts