Saturday, August 29, 2009

umah vs kuis


VS






tah lah..aku kat kuis ngan kat umah cam 2 karekter yang agak berlainan.tak lah berlainan sgt2...cme lain skit lah. kat kuis,aku nak malaz2 tak leh...kebanyakkan smua aktiviti aku paksa gak diri aku....dalam ati asyik kata 'i cannnn!! i will!!' hehe..speakin lak dah.tapi seyes nie...contohnya clas kul 8.aku lak tdo kul 6 pagi pas subuh...byangkan, 2 jam je aku tdo...pun aku leh pakse dri pegi clas...kalau ikut2 kan,seyes...AKU TAKNAK PI! ngatuk leeee..hahaha...

bila kat umah, aku jadik cam malaz...maybe sebab dah final exam,then cuti nie pun sebab cuti sem.so aku terset kat mind aku,nak main+rehat btul2 kot.tido pun tak tentu...byak tdo..wat keje pun malaz2...ayah swuh aku print senarai harga barang hpa pun.aku tak wat2 gi.sedangkan kerja tu juz clik print kat word je.truz siap.tapi aku???MALAZ LE~~

hahaha...skarang baru aku paham keadaan sebenar stelah balik dari U.sebelum nie aku tgok abang2 akak2 aku balik tdo2..malaz2..aku geram sgt! sebab nampak dorang malaz.but now....perkara nie jadik kat aku! aaaaaaaaaa....(terjun kerusi..) ;)))

2 comments:

Nik Lisa said...

common things dat do happen to those who are not staying at home.

balik rumah. lepak. tidow. n jd malas gila.

Naddo said...

ala adik ni mesti dok edit blog dy nak bagi cantek gak kan...huhu
pura2 bz la tuh!

Newer Posts Older Posts