Sunday, December 27, 2009

Malam Mesra Asasi

whoo, nie lah pic aku semalam ngan budak2 asasi laen dalam majlis Malam Mesra Asasi. tapi agak mendukacitakan lah,sebab budak2 asasi2 lain tak hadir...dah la nie acara terakhir dalam sem2 nieh.

ade yang duk kat hostel sngaja tak hadirkan diri,ada yang ckap nak study,ada yang cam bukan budak asasi pun ada....haish,masyallah.bkan program tak baguz pun,program yang hanya sejam setengah,yang diinputkan slot muhasabah diri,slot bermaaf2an pun ada..tah la dorang yang tak hadir tu pikir apa.malaz la aku nak ckap cam mara ka sedey ka...mmg bukan program under aku.tapi...tah la~


anyway! aku hepi gak smalam...nie time muhasabah diri yang dikelola oleh nik jo.kami pat orang,aku wira fathi luqman.tak la nanges2...tapi cma cam mengingatkan kami balik apa yang kami wat slama 2 sem nieh.huhuuuuuu....salah satunya, kufur nikmat~(pikir2lah ye)

then.....aku ngan fathi sempat gi amik gmbaq.background tu pic kami tgh tomoi.hahaha

0 comments:

Newer Posts Older Posts