Wednesday, December 30, 2009

Si Kecil Ini



lahir tanggal 12 oktober 1991...anak bongsu dari 5 adik bradik. dari kecil ada saja yang dipinta kat ibubapak untuk memenuhi keinginan dirinya. smpai meningkat 18 pun,tak penah kosong list2 keinginan dia...ada ja nak dibeli.npe eh???

post malam nie bukan nak wat muhasabah diri ka apa.cma nak pringat smbil memperingati (erkk ape aku ckap nieh).hohoho...
dalam tenang2 aku nak study untuk exam bi esok,tetiba terdetik dihati, 'ape yang aku dah wat sampai aku susah sangat untuk nak suxses dalam bidang or kehidupan aku nieh??'

banyak persoalan terdetik.....

kos asasi nie senang sebenarnya...cma aku ja yang tak betul2 study rsanya.sem 2 nie membuatkan aku rasa susah sgt nak dapat cam sem 1 dlu.tah la....tunggu je lah result kan.huk2.

tapi kan kawan2,bagi aku rsa senang ja untuk selesaikan persoalan2 smua nieh~~emm,cba kta pandang smua nie dari sudut agama.insyaallah tak de hal lah.smua nya selesai.try lah! cba hayati lagu devotees-tika dinihari.byk woh maksud yang tersirat.salah satunya:

Ya Allah Tuhanku Yg merubahkanku Tetapkanlah Hatiku Moga sentiasa Dalam Agamamu Jua taat akan perintahmu Tuhan Usah bebankan kami Dengan bebanan yang berat Seperti Yang pernah kau berikan kepada umat yang terdahulu Dari kami Tuhan Jangan Pikulkan Kami Yang tidak kami terdaya Maafkan salah kesilapan Ampunkanlah Dosa-Dosa Rahmatilah Kami

ada banyak lagi lirik dia.tapi part nie aku ska dgaq.hehehe...biasalah kan,da kul 3.30 pagi nieh.smua layan ja rasa.emm,lusa exam math,insyaallah aku akan wat yang terbaek untuk math nieh!! arap2 sebagai penganti arab aka tsunami aku yang susah tuh!

tadi,time aku iron baju nak gi exam esok,tringat aku family kat penang.jadik aku truz amik hp kol akak aku.dia ckap tgah bca blog aku.opsss malu gla aku.tah napa bla orang bca blog aku...aku jadik malu.hahaha...pastu smbang ngan abg2 aku.huu terubat rindu kat penang skit..hehehe...

1 comments:

Nikjoe said...

jangan lupa main boxing ngan aku lagi... lawan sampai lebam biji mata

Newer Posts Older Posts