Saturday, December 26, 2009

Mee Udang MyCafe

whoo...sedap kan tuan2.hehehe...
semalam time study economics,luqman ckap 'wan..aku rsa cam nak pekena mee sizzling lah, jom makan..'.

pastu aku pun ckap 'erkk malaz la...aku nak save duit, makan roti dah lah..lagipun aku dalam tempoh pantang nieh (diet??kekeke).luqman pun cam setuju lah..dia paham aku.

pastu laz2...aku luqman ngan nizam pun pegi lah fezcafe,cadangnya nak makan roti canai.ttba..erkk tak bukak la! aduh..luqman senyum da,sbab mesti pegi mycafe kat blakang blok plaja laki2 nieh.aduhhh..aku nak diet le!

ha...smpai2 dia tmpah mee sizzling, nizam lak spaghetti...aku???

dalam muka konfiuz nak makan tuh...aku nmpak papan tulis..MEE UDANG.hahaha...tu lah fav aku dari kecik! mee udang! truz aku tempah gak.alamak...plan nak diet pun hancuz! gara2 tringat mee udang cam mak aku wat.sedap woohhh!

tapi nak dijadikan crita nya,tak sesedap mee kat utara lah! sebab2 tak sedap byak:
1)kuah likat
2)mee udang..tapi udang 3 eko je..kecik lak tuh
3)pedaz sgt..smpai tak rasa papa
4)adakah buh kangkung..owg sawi le~
5)byak komeng lak aku~wat sendrik lah! hahahah..

1 comments:

M O N I C A said...

WAAA..npk sedap mee tu..plus mesti pedas kan??XD

Newer Posts Older Posts