Tuesday, December 22, 2009

Pegi ne smalam?

owh,untuk pengetahuan smua ya,pic ataz nie bukan bersangkut paut pun ngan tajuk post arini.pic nie diambil time explorace yang aku sertai dalam program penghayatan maal hijrah baru2 nie kat screen projector dalam auditorium tu...hehee..

so apa yang nak dikupaskan arini tentang maniznya! cerahnya cahaya! solat tahajjud...
semalam ari isnin kan,kebyakkan pljar kuis puasa sunat.tapi aku ngan housemate smua tak smpat sahur pagi tuh..so ktorang tak puasa lah.tapi juz razin sorang ja puasa sbb dia smpat sahur awal malam tuh.then pagi tuh ttba abang adib (naqib usrah) aku sms ajak iftar sma2 ngan geng2 usrah kat luar.dia ckap kalau tak puasa pun teman pun jadilah.jadi kami pun pegi lah...

kami pegi 8 orang smua nya,fathi luqman razin shahir nikjo abgadib wira n aku...
smpai restoran tu kul 6.30 camtu arh.jadi abg adib ajak wat usrah jap smentara tunggu bbuka...
antaranya kami bincangkan tentang buku, 'Apa Artinya Saya Menganut Islam?' karya Fathi Yakan.

pastu abg adib cite gi sal knapa kadang2 kta tengok orang tuh,kita rasa dia cam bguz ar..kra dia tu biasa je,tapi ada satu attractive,magnet yang membuatkan kta nak p ckap ngan dia...nak dgar dia ckap..nampak cam special je personaliti nye. keberangkalian ujar abg adib(ckap indon ke?),budak tu bangun malam kiam slalu,tak pun slalu lakukan tahajjud.waa..masyaallah,bez kan???nak gak jadik camtuhhh...insyaallah~

0 comments:

Newer Posts Older Posts