Monday, May 21, 2012

cuti yang ohsem!

napa ohsem? sebab cuti kali nie rasa banyak benda perkara baru dalam idup...

antaranya~
1) aku leh sauna! peluh2 dalam blik muka tension..haha

2) abang bjon no 2 da abiz study and kerja! tahniah!

3) aku ngan akak naddo baru prasan yang ktwang sma2 abiz study nex year

4) ayah konpem pencen nex year

5) tak lupa jgak! album Yuna 2012! sedapnya~ *tengah dgaq plak skrg ;-) *

6) aku kemas buku satu rumah...kra every ruang kotak2 tu ada jenis2 dy.

7) aku da minta maaf kat amie! *lama gla ak nk ckap! haha! malu~*

8) aku bz ngan twitter...suka2!

9) blajar sal biznez ngan bjon

10) planning untuk family 10 taun akan datang

11) ak pikir sal.....KAWEN even aku tow x kkan,cuma rancang :-)

12) ipone aku rosak lcd.nampak muka kaler pepel la bagai.tapi tape,x menghalang..pkai jah!

13) plan nak wat tanaman stevia kat kebun,insyaAllah doakan!

14) kebun bersih gla! mak ayah epi tengok :-) *nanti aku tunjuk kat korang! *

15) aku dapat rasa perubahan dari segi pemikiran aku...x cam dlu :-)

chow~

0 comments:

Newer Posts Older Posts