Tuesday, May 22, 2012

Seindah Sakura

ai~~
*amboi..cam perempuan!*

ok2, aip smua!
*leh tahan! haha*

try dengaq lagu nieh...bez kan?
lagu ost seindah sakura.tb3 *tb yang aku sabaq banyak! sbb berita dy budu2 ja ari2*
bila tengok cita cinta kan...kalau time babak2 cute n jiwang tu,aku mesti senyum.cam tawu n paham apa akan berlaku pastu.haha...pastu ayah mak tengok muka aku~aaaa! malu~

maybe dy pon paham prangai anak bongsu dy yang GATAL nieh! haha.
sejak skolah lagi...ayah selalu kantoi kan aku.baca mesej aku ngan si nie nie.malunya~

bila dah umo 21 nie,macam2 perkara datang bertandang dan berlalu...
tambah2 kesah LUV LUB nieh..ngeh2!

tapi aku malu sebenarnya nak discuss hal nieh.
bak kata kak naddo "ingat aku sporting sgt ka sembang hal nie ".
haha..


0 comments:

Newer Posts Older Posts