Tuesday, May 22, 2012

rutin harian *time cuti la*


ayu! dah2...jangan usha ai lah~~
ai malu~
tawu la...tawu..awk chomel...sy paham.
ok eh..dah2..gi nari2..

yah! amek video nieh...ari2 aku kmas umah aku bukak kuat2~*time parent aku tak da lah! hihi*
and muka IU nie cam seseorang! cam... SYAZWANI! wiwit! hahahahahahaha! bodoh safwan~

ok2,balek pada motif post.heh~sejak balek cuti nieh, antara aktiviti aku kan~

pagi2, subuh2 bangun.. pastu mesti truz gi tandaz buang apa yang patut! haha~tah la knapa
pastu tdoq balek...smpai kul 10.bangun truz bukak lagu,berus gigi basuh muka and senyum gi dapo.memang konpem mak aku tengah masak! haha~

sebab abang bjon aku nak pi keja kot.
and slalunya,aku truz makan nasik panaz2...tak kra nak gak makan.

pastu aku mesti gi pelok pc tersayang aku.
twitter,
facebook,
berita semasa,
malaysiakini,
lowyat.net
dengaq lagu!

nie kra wajib bukak lah.haha~

mandi before 1pm.sebab ayah nak balek dah! nanti dia ingat aku baru bgun plak! hihi
kemaz bilik,lepak kat pc lagi and makan petang.

kul 4 tu, aku trun kebun smpai kul 7.
tak trun kebun aku kemaz umah~

kebanyakkan orang *kra family n kwan2 la* pelik ngan aku.sebab slalu ckap kmaz blik or kmaz umah.selalu sangat kmaz.yeah~~tu la safwanrasid.katil kna kemas2.meja kna bersih2.baju kna buang dalam bakul *sebab semalam semak!*.cam tu lah aku~

kul 7, tengok seindah sakura ngan mak ayah + minum radix (wajib ada~haha).
kul 8 baru gelabah maghrib, mandi bagai.
kul 8-10 selalu ilmiah sket...baca la buku papa yang ada kat almari tu. tapi cuti nie banyak baca sal perniagaan n islamic isu.
kul 10 tengok tb sat...sauna ka~makan pon boleyh! hihi
kul 11 bancuh dark coffee kat family~*aku wat sndri tow! nanti aku cita~*
pastu lebeyh2 tu....apa lagi! kompiter,tak pun koling jap~hihi..lazly, bummmmmm~


ngap2!

0 comments:

Newer Posts Older Posts