Tuesday, April 23, 2013

Hapdatekan Diri

updating!

zzzzzzzzzzzzz~~

-------------------------------------
100% completed!
-------------------------------------

baru pas sync diri nie ngan blog balek. dah berabuk dah aku tinggalkan. insyaAllah pasnie aku nak hapdate slalu cam dulu2. blog nie umpama diari aku. dimana aku slalu refer back bila ada masa lapang2. dalam masa yang sama aku akan tersedar, dan cuba susun balek tata tertib kehidupan seperti mana aku pnah rancang dlu untuk kebaikan diri, keluarga, masyrakt trusnya, agama!  :-)

alhamdulillah, makin hari makin tersedar tentang erti kehidupan sebagai seorang Muslim. tapi bak kata Pahrol M.Juoi.... zaman skrang tak cukup hanya sekadar pemahaman penuh tentang erti Muslim sebenar. kita perlu ubah! Muslim Professional. Muslim Super.

agama biar A++
skill dan kemahiran tentang dunia biar A++

baru jadi Muslim Professional kan! :-)

ayuhhhh..agak2 terlari dari niat tu, reverse! turn back! sempat lagi! slow2 kayuh brooo~~

jumaat lepas di Penang ;-)

0 comments:

Newer Posts Older Posts