Monday, April 22, 2013

Umah Sewa Gua

cantek ark? ok ar kan...
hahaha...bukan la der...ni umah Abang Azam. tempak ark praktikal. aku tak gi opis. tapi aku ngan dia just wat kat umah ja. apa ada hal~~ wakaka...

ni sebenarnya rumah gueeeee....ops! umah sewa~~~


seksyen 3 bukit makhota bangi
fez2 sampai angkat barang
siap ada tv lagi disediakan ha..
pas abis mop2 lantai suma...aaaa malasnya la nak kemas PC ngan baju2 nie

alhamdulillah ada la tingkap...leh la nak mengintai bulan dan bintang tika hati gundah gulana..acewha! ;-)

aku dapat master...duduk atas ngan maman...umah nie 4 orang ja...dgaq cita sorg nak pindah.so 3 la akhirnya~
best2! tak ramai...rumah plak cam kemas gak pas dicuci dimop didididi smua..haha~
aku plak umpama dapat oksigen lebey (internet la oksigen tu!). mana tak nya..lajuuu + unlimited~~ takya la bayaq2 YES lagi dah. alhamdulillah..yehuuu~

so yang problem sket skrang nie, aku tertanya2...pas 4 bulan nie mana la aku nak menetap. adakah sambung blajaq or kerja ngan abang azam (kalau ok ngan gaji ditwarkan). ATAU! sambung dua2...lagi best..buzy gla + ada elaun study + gaji = nais kot!

maka jawapannya untuk masa ni... istikharah+dhuha+hajat+5 waktu+doa = tu la jawapan dan moga2 dipermudahkan urusan dan dimurahkan rezeki..amin!!

last dari wa,

wa nak simpan rambut kasi panjang sket, tepi pendek dari atas...agak2 ok idok? try ja dlu kan ;-)  hihi



0 comments:

Newer Posts Older Posts