Sunday, November 21, 2010

Bye2 Linkin Park

hahak! tajuk skema lah~

2 ari lpas aku busy dengan pc lama aku nie.casing linkin park yang dibuat khas dari tuan punya pc Saf De Albuqueuer (cam nama alfonso tu plakz..hehe) akan ditukar hak milik kepada Mr Aan aka Pak An dan Mak An.hehe!!

buzy memunggah
sebenarnya aku sayang na jual benda nie.tapi memandangan teknologi da menggunung tinggi,kre kalau aku nak pakai desktop baru i7 skrang,power supply bwah..jadi ta sesuai ngan casing nie.nasib la ada pc yang masih sesuai.pc paan~dual core.

brapa hang juai kat dy saf??? ha...silap ar tnya.hahak! ada lah.rahsia!

setelah d'Mod kan campuran iCute dengan iCute.pergh..lawa plak~~nak pegi cari kdai mana juai~lowyat pun ta dpat.wakaka! bangga2~skarang tunggu na angkut pegi kl then bedah ngan pc lama aan. special utk mmber jeh!

pada sesiapa yang berkeinginan na customize pc korang,leh hubungi aku k! harga leh adjust len~hehe

p/s: aan,ko taknak pun ta pek..hahak!

0 comments:

Newer Posts Older Posts