Saturday, November 13, 2010

Cuti Raya Aji

aiyaiii~~aku keseorangan lagih! standard lah,tinggal jauh memang camnie..
budak2 yang dekat gelabah ja balik awal~! huh!

haha....asal cam bengang ja nie saf??? tak la.aku yang saja cari pasal.balik lambat skit dari orang len yang kebyakkanny semalam dan arini da balik sebab Kuis bagi cuti sampai seminggu.skali raya aji.perghh~suka suki la budak2 ha...hehe

aku saja balek lambat sebab fezly, aan nak sangat bawak member dia nie pi restoran arab kat cyberjaya.hehe! sec, aku nak wat balancing,alignment,tukar minyak,overhal hati aku nieh ha..so i need to be alone for awhile.hehe...

thankx aan!! sebab sanggup balek pastu mai amik member hg sorang nie sebab na bawak pi makan.hahak!
semalam time suma budak2 nak balek,termasuk MAN ANAK MAK pun tergesa2 nak balek.haish..ha smbung2,semalam time aan nak balek pas jumaat,dia tnya 'mak saf nak aku amik ka malam nie..tdo umah aku mo?'.huh..tak mo lah aku susah2 kan family owg kan~jadi aku terpaksa menolak.hohok.tapi aku tak kisah pun keseorangan cnie,sebab aku leh survive sorang2.makan jeh apa yang ada.nak kuar pn tak kisah.aceh! lagipun syeh miftah ngan zaid balek raya aji ti.so aku ada member lah.wira pun sma..ngan nik jo! yhuhuu...ramai gi peneman aku kalu aku TERLALU MEMBUTA BORINK~.

alhamdulillah,aku da atuq jadual molek punya arini.kul 2.30 japgi aan da nak mai.maybe malam baru balek kot.sbab nak pegi stesen kajang jap beli tiket bas.huuk!

aku dgaq tiket banyak abiz...tah la.haish.mesti balek!! sebab aku tak sampai ati nak tinggal kn ayah pegi smayang raya sorang2.yalah,abg aku dua2 tak balek sebab uniKl tu tah papa wat exam 2,3 ari nak raya.so dorang balek sabtu depan.huh...

*erk! man kol plak,tnya sal laptop..owh da nak beli la tuh!*.haha~sory ar man...semalam aku marah hang.haha!! ya lah,bengang plak kan..kte nak balek lmbat la apa la..tup2.beli tket smlm,truz balek.tersentak aku oh!.

0 comments:

Newer Posts Older Posts