Sunday, November 21, 2010

Lama tak bertapa

hoookkhhoookk...

lama kan aku tak berrbeerrblog nie.tu lah prangai aku! bila kesunyian,pastu hati tenang sangat..smpai tadek papa kja,baru na blog.tapi kan aku banyak kali kot na post..tapi ta leh.cam ta masuk mood jah.hahak!

*opsss! tekejut aih! haha! yalah,aku tga dalam gelap2 nieh kan,aku tengok cermin panjang depan nie,tengok2 muka aku cerah semacam! haha!~nampak sangat penakut! kui2..*

sebenaqnya dari tadi aku memang tenang dan ready na berblog.cuma lagu2 yang secondhand serenade ngan lifehouse tu ta menjemput aku menaip kat snie.laz2,lagu ost my girl plak~hahak!

malam nie laz aku bertapa kat penang.esok da balik kuis.hmm,da seminggu kan aku kat uma raya aji.da la raya pun ta disambut sangat.yalah,demam 2 ari~pluz,keja tdoq bgun makan tdoq~haish!! apa na jadi ngan hang sapuaaaaannn!!!

0 comments:

Newer Posts Older Posts