Saturday, November 13, 2010

Nari-nari Sorang-sorang

haha,,,tajuk cam ngek ja kan?!!!!!

yuhuuu..aku perlukan bass..yeah! da jmpak! dalam file lagu2 korea~dari t-ara sampai 2am 3am 4am suma aku layan arini.sambil2 kmaz umah! hahak! syez orang ketuk umah aku tak dgoo..~~
speaker altec lansing kesayangan aku nie memang gempak la!! tingat ti aku mula2 pi beli ngan ayah 6 taun lepas kat kdai..perghh..bes2! bunyi yg superrbbbb....dum dum dum...tahniah razin! sebab bli speaker yang sama kat snie,leh aku layan2 time hg tak da.wakakak!

kmaz doooowww umah akuuu...sambil aku epi2 dgo lagu korea yang aku tak paham nie aku jadi rajen skit! yuhuuuuu...

cpat kmaz saf....ti na balek da..(padahal esk plak balek nya..aaa!).

aan nie tadi kata kul 2.30 pastu kta lmbat skit plak.haish...~

0 comments:

Newer Posts Older Posts