Wednesday, February 11, 2009

Exam Kak Aku+Kenangan Time SPM dulu

buzy? buzy?? buzy??? tak le...malaz nak post ja.hahaha....tah,maybe tak besa dalam memblog nie.arini kak aku yang kedua nie exam.dengaq kata exam posting .tah la~aku tak penah amik thu pun.apapun... kita doakan je dia leh buat.lagipun dia nie paling pandai ar dalam family aku.huhuhu (puji kak sendiri).

semalam dia sms,"takut+sedey+getaq(bhasa penang)=byk nak baca",tu dia k
ata.dia nie macam2 skit....tah le.kesian plak aku rasa..

tapi time aku spm dulu mula2 memang ca
mtu.ari fez ja aku buat muka seriuz.tapi lepaz tu,muka relax ja.hati pun tak getaq dah.teringat aku kawan lama,syuhada.dia nie budak paling bising ar dalam kelaz.selalunya dia nie ada saja la dia punya prangai.jumpak ja aku mesti dia kata 'hoi!!'.aku pulak jerit "kunk!".hahaha.tapi mai ari exam spm aritu.muka dia seriuz.selisih orang pun seriuz(kira abiz cekang ar).biasalah kan.hati x tenang.huuuuuu(huhu=singular,huuuuu=plural) ^..^

wah..banyak ar aku taip eh.da dah...buang masa ja post banyak2..hahaha.bukan sapa nak baca pun.10 orang ja thu blog nie.kre sapa yang baca nie untung ar....hehehe

0 comments:

Newer Posts Older Posts