Wednesday, February 25, 2009

Printer dan Minyak Atar

aloha! setelah seminggu printer aku problem.roller dia rosak.aku bertambah stress la sebab ayah aku asyik kata "nanti ayah nak print kertas kerja jangan buat hal lak...".pastu pagi tadi sebelum ayah pegi keja dia kata lagi, "ayah balik nanti tolong print senarai nama 6 kay~".aku pun sambil minum kopi radix kat ruang tamu buat muka biru ja(relax)...trus cepat2 jawab "okey siap punya lah!~".aku malaz la nak gtau yang printer tu rosak sebenarnya.nanti garenti kena paku! hahaha~ biasalah,ayah aku...cikgu disiplin!! wa.......^_^

jadi pagi nie aku berazam nak bedah printer nie.hukhuk.dlu aku penah tak tutup plug sambil bedah printer,ttba! shot karen...nasib skit ja.kalau tak abis..korang gak sedey kan!? hahaha~

aku pun korek punya korek..ttba! hah! ade benda dalam printer nie.MINYAK ATAR!!
hahahaha...aku gelak nak mampos sorang2 tadi~ sebab memikirkan cam mana minyak atar leh ada dalam tuh.patut la tiap kali aku print paper,dia tarik sebelah ja.rupa-rupanya ada benda~

peringatan kat korang lah ye...kalau printer masalah camtu,korang korek la tengok.maybe ada tikus ke kucing tersepit ke dalam tu.hahaha.kang pegi kedai komputer..kena plak cas mahal2.buta je! kan2~

hmm...kuaci aku yang aku beli tempoh ari masih banyak lagi nie.abiz meja nie...cam sarang hamster la plak.nak gerak mouse click publish post kat korang pun susah da~quiqui!

6 comments:

safwan said...

aaaaaaaa..testing2

pemetik bintang said...

btol3..
mcm sarang hamster..
haha

♥KHAIRI♥ said...

saje nk drop by..

tp kan klaka la..cam ne la mnyk atr tu leh t'msk dlm printer..

Lily said...

wa..
semak gler...
nk aku kmas kn gak ke??
haha

sempoi je said...

haha da mcm reaL MOUSE LORH!

kulit kuaci tu ibarat bulu tikus tu hehe

Ikmal Arif Azami said...

klakar la..
actually hang penang kat ner?????
cek org selangor blajo kat uitm penag..
mane tau leh jumpe....

Newer Posts Older Posts