Tuesday, February 24, 2009

Pagiku dengan kuaci majerin

hah! saf bgun awal rini???? korang jangan wat terkejut leh tak? memang aku slalu bangun awal lah.sejak.....abiz spm! kul 4 tuh..hahahaa~

yea yea yea..time nak exam dulu,punyalah bangun lambat..klau cuti sabtu ahad lagi la~bgun awal subuh pastu tdo blik.tapi sejak abiz exam spm,aku siap bgun awal gi sebab nak main tenet. NAMPAK SANGAT AKU NIE MALAZ KAN? hukhuk~

pagi yang sejuk dan berembun ni aku mulakan hari aku dengan pegi kuar kat ruang tamu..tengok ikan dalam akuarium,bagi makanan. mesti ikan tu terkejut,dalam ati dia kata 'aii tuan aku nie,napa bgi breakfez awal sangat rini..kalau tak slalu kul 8,maybe bulan puasa kot.kranya aku sahur ar nie..kena niat nie!".hahaha~merepek lak aku...

pastu aku bru tringat! adez,ada kuaci dalam meja.sedap ar...aku da la tak da keja.aku wat blog sambil makan kuaci nie pastu dgar lagu dehearty-cinta bersulam noda.layan ja~
tgk pic nie,bykkan aku makan? hehehe...da~

1 comments:

oreo said...

gila arr kuaci cina ang makan !!!

Newer Posts Older Posts