Thursday, February 5, 2009

My Fez Post

look what i've done!…dalam tengok blog2 orang rasa cam xcited ja.then terniat la dalam ati aku nak buat gak~huuuuu.jadi! skarang aku da ada blog….huuuu.awat aku dok huuuu2???hahaha..ya ar,tak penah2 buat blog..susah ar rasa.

hmm,I’m drowned in serenity?bermakna? aku pun tak tau dlu aku dapat inspirasi nak buat ayat tue semalam time dengar lagu secondhand serenade.hehehe..makna nya,*diriku lemas dalam ketenangan*. style kan?hahaha.

aku nak buat blog nie da lama dah..alhamdullilah leh gak arini.jadi agak slow ar nak buat blog nie ^ ..^

target dalam blog nie nak improve speaking english aku,then nak kongsi tentang islamic skit.anyway...i'm still a newbie in this blog world! so, please correct my grammar if it's wrong kay~



0 comments:

Newer Posts