Saturday, January 30, 2010

Baghdad Cafe


wakakaka....arini penat aku jalan2 kat baghdad.hehe.xda lah,sbenarnya camnie...
aku ttdoq kul 8 pas maghrib tadi.then bgun kul 10.45mlm.lapa!!! tgok2 budak2 umah smua kuaq p tasik makan.owh...aku keseorangan!! damn~(gege).

aku truz siap2...cadang nak carik kedai makan terdekat je lah...fezcafe~!
tapi..nak dijadikan cita, wira ngan awei datang umah...pastu aku ajak awei gi kuar makan.

pas gi amik duit kat atm, aku rasa cam x lalu nak mkan nasik...cuma nak cam goreng2 daging ka apa ka....Ha! baghdad cafe....baru bukak...

nampak ja cam bez..tpi bg aku tak sedap ar air nieh!


smpai2 ja ctu, keadaan kedai tu pelik skit dari restoran2 area kuis nieh.dia wat ala2 arab skit..then air dia lak tak da teh ais,radix ka apa ka.juz ada Bavaria ngan kopi arab.aduh!
then akak yang jadi waiter tu muka cam....jue aziz! erk....tak! cammmm...perempuan dalam ayat2 cinta yang dituduh kna rogol tu! wakaka..sebijik! cute arr nmpakk..(bkan aku ckap,awei la..hehehe)

ha! nie lah dia....sama kan cam aku ckap??

pastu nasi abiz,aku pun tmpah kebab je lah...huhu masih x kenyang! balik laz2 bantai nasik kandaq gak..waakaka

0 comments:

Newer Posts Older Posts