Monday, January 11, 2010

Lepas Exam Wat Pa?

kalau saya lepas exam,sya akan wat...hahaha.jawab macam reading comprehension dalam exam! hehe...

malam nie aku memblog di umah,penang.cadang nak tdoq da..tapi tak jadi pas dgaq lagu kangen band-yakinlah aku menjemputmu. ttba tringat kenangan sem 2 di kuis. terkenang housemate2 yang slalunya time nie tak tdoq2,dok bising, main ngan kucing, study, main tenet,dgaq lagu,tengok muvie....mcam2 gi~huuu..


pas ja abiz exam,truz meja yang dulunya dijadikan untuk study..dah dijadikan port men game.biasalah kan...rasa ringan ja badan tangan smua nak klik game nieh. hahaha. yang tengah pakai scarf cam korea tu spa ar??hehe (biasalah kalau tak puji diri..spa gi nak puji kan! wkakaa)

keesokkan hari lak,mak kol gtau nak mai amik aku dari penang.wah! hepi gla aku,truz mcam2 barang aku tempah swuh bawak mai. tapi bukan nak amik awal pun, 5 hari lagi noh baru mai...berakaq gak la kaki aku tunggu.hehehe...

aku apalagi,truz plan nak p jalan2 kl. khusyairi lak ajak p teman dia beli mouse.ha! lowyat again,ske! jommm...pegi lah lowyat ngan luqman,fathi,acap,aku n kucen.bez wooo...walaupun aku tak beli mouse razer nieh,tapi member aku pakai pun aku da cam hepi dah. yalah mouse nie mmg aku nak dari dlu gi mahal woh...tapi apakan daya,kais pagi makn pagi an.hehehe..

luqman lak ngan cara dia,beli sushi.jangan risau..ni halal nya...hehee.kata dia, dia kan korea.erkk aku pun iakan jelah~pastu.....pengarang blog nieh pun beli gakkkk...baju! hehe.baju biasa2 ja.beli kat sg wang plaza.lawa tak! gegege..



balik ja dari beli2 smua, kami pun pegi masjid yang dekat ngan penjara pudu tuh.waa nama lupa lah masjid apa.tapi kra baru wat lah. walaupun kecik,tapi keadaan area tu smart! ngan pokok kurma nya.kra indah lah~hee..
dalaman dia membuatkan aku ajak kawan2 len rehat sebentar dalam tuh pas smyang..

4 comments:

NA. said...

awkkk
apesal bju awk yg bru bli tu sme dgn saye
hahaha
tiru2!
:p

sketsa sebuah perjuangan said...

yg main game badan tegap2, concentraits paling hujung sekali tu saper. pasti dia handal main kan kan? *wink*

amirfazwan said...

men game pakai wayar siap??
huhu

safwan said...

hahaha tegak konon....nk kne tinju la tuh~hehehe

Newer Posts Older Posts