Tuesday, January 19, 2010

Resultttttt!!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa arinik kuaq result!

semalam,aku tdo kul 6.30 pagi.then pagi nie...aku ttba terjaga dari tdo sbab pa'an kol kul 8.waaa aku da la baru sejam lebey tdo....

'assalammualaikum saf....ko dpt brape?',paan.
'wsalam..erkk biaq btoi! ok2....aku gi cek!'.safwan(aku le)

pastu truz laju aku capai laptop...smbil tu jerit2 kejut2 member2 lain bgun tdo swuh dorang cek sma2...luqman,fathi,acap,caein,roy ngan zafer.tapi roy relax je..dia ckap dia tak mau cek gi,nak tdo dlu.huhuhu.aku yang mata terkebil2 nie pun sanggup berkangkang mata masuk student portal (erkk kangkang ke owg ckap?).hahaha..
oh! ok..leh masuk arh.pastu aku undur dri.mulakan ngan owg lain.waa..pastu sorang2 cek..waa dan waaa.hahaha.caein hepi,feztime dpat dekan,3.65! luqman pun...highez 3.74! waaa glek ar.

aku??????? kta arab tak reti langsung??Camna nie! aaaaaaaaaa. pizik aku ok ka?math?ai?bi?! tapi paling aku gerun..arab...huhuhu.

pastu aku pun cek! wooh..tak disangka2,ALHAMDULLILAH!!!! dekan gak kali nieh! dalam arab dapat C pun leh gi.hehehe.alhamdulillah X100.
pastu smua pakat tekan hanpone..ada yang kol parent,gthu member.huahuahua dah ati aku!

so conclusion nye,bagi yang dapat under 3..aku harap korang tak touchin2 pe,insyaallah cuba lagi kay! tak paham refer je member2 yang boleh bantu.bagi yang dpat 3 keataz dan dekan! ha....terutama,diri aku sendiri,hehehe..luqman,caiein,ayu,pya,redzeen.tahniah ye! jom try gi wat untuk sem 3 nieh..last sem for asasian! cayokkkkkkkkkkkkkkkkk.

7 comments:

M O N I C A said...

congrate..:)

Mia-Ina said...

tahniah...semoga teruskan kejayaan ini utk akan dtg ye

amie. said...

tahniah!
mne nme sye dlm ni?
xde pun?
hahaha!

sheera said...

haha hebadd ;) kongratesss oke ;)

Amanina said...

tahniahh!!!

q.i.s said...

congratulations =)

ku izzati said...

congrates~~

Newer Posts Older Posts